Welcome, Guest. Please Login
YaBB - Yet another Bulletin Board

HomeHelpSearchLogin  

Pages: 1 2 3 4 
Send Topic Print
700 jäsentä!! (Read 38917 times)
JuSa
Satasta kohden
**

Jyväskylä
Re: 700 jäsentä!!
Reply #30 - 01. Oct 2015 at 08:55

Moikka vaan, täällä ilmoittautuu uusi jäsen. Eli mukavaa kun rekkarointi onnistui uusille viskiharrastajille. Minä olen seurannut foorumia jo useita vuosia, mutta vasta viime aikoina tuli halu osallistua keskusteluunkin, ainakin silloin tällöin. Ja nyt se onnistuu, kiitos adminille!  :)

Näillä mennään!
Back to top

IP Logged
JKuusela
Satasta kohden
**

Tampere
Reply #31 - 01. Oct 2015 at 11:20

Meikäläisen tunnus lähtenyt myös henkiin, kiitoksia ylläpitäjälle! Toivotaan, että MBnetin sähköpostipalvelu heräilee taas vähän parempaan jamaan, kun Talentum osti ja lupaili parannusta palveluun  :)
Back to top

IP Logged
badger
Sata plakkarissa

Kuopio
Reply #32 - 01. Oct 2015 at 11:48

JKuusela wrote on 01. Oct 2015 at 11:20:
Meikäläisen tunnus lähtenyt myös henkiin, kiitoksia ylläpitäjälle! Toivotaan, että MBnetin sähköpostipalvelu heräilee taas vähän parempaan jamaan, kun Talentum osti ja lupaili parannusta palveluun  :)

Tervetuloa! Offtopiccina, että Alma media ilmoitti alkuviikosta ostavansa Talentumin, eli saa nähdä miten käy MBNetin palveluiden..
Back to top

IP Logged
Suleman
Hiljaisempi jäsen
*

Reply #33 - 28. Mar 2016 at 14:36

Hellou.

Uusi forumilainen ilmoittautuu paikalle näin pääsiäisen kunniaksi.
Kiitokset siis tunnuksista adminille!

Vuosien saatossa omat viskimieltymykset ovat muotoutuneet jotakuinkin seuraavanlaisiksi:

- Tislaamot lähellä sydäntä: Talisker, Caol Ila, Laphroaig, Lagavulin, Glendronach ja Kavalan.
- Omaan suuhun täysin yliarvostettuja viskejä, joista ei vaan ole löytynyt ainuttakaan mieleistä (vielä): Highland Park, Redbreast ja Springbank.  ;D

Back to top

« Last Edit: 29. Mar 2016 at 11:36 by Suleman »  
  IP Logged
Artturi
Viisisataa rikki

Reply #34 - 28. Mar 2016 at 21:21

Suleman wrote on 28. Mar 2016 at 14:36:
Hellou.

Kitokset siis tunnuksista adminille!

Vuosien saatossa omat viskimieltymykset ovat muotoutuneet jotakuinkin seuraavanlaisiksi:

- Tislaamot lähellä sydäntä: Talisker, Caol Ila, Laphroaig, Lagavulin, Glendronach ja Kavalan.
- Omaan suuhun täysin yliarvostettuja viskejä, joista ei vaan ole löytynyt ainuttakaan mieleistä (vielä): Highland Park, Redbreast ja Springbank.  ;D

Tervetuloa "uisgentelemaan" tälle forumille. Kuten varmaan olet huomannutkin tervetuliastoivotusten huikeasta määrästä, niin vähän on ollut taas forumkirjoittelu vaisua Uisgen jälkeen. Uudet jäsenet/kirjoittelijat ovatkin todella toivottuja.

Makuprofiilimme yhtyvät pahaiten dronachin kohdalla ja ehkä se laga ja kamalakin vielä taittuvat. Tuota Highland Parkia ihmettelin ettei maistu Huh
Ettei vaan olisi jäänyt muutama vanhempi maistamatta...
Back to top

Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough...
  IP Logged
Suleman
Hiljaisempi jäsen
*

Reply #35 - 29. Mar 2016 at 08:48

Artturi wrote on 28. Mar 2016 at 21:21:
Suleman wrote on 28. Mar 2016 at 14:36:
Hellou.

Kitokset siis tunnuksista adminille!

Tervetuloa "uisgentelemaan" tälle forumille. Kuten varmaan olet huomannutkin tervetuliastoivotusten huikeasta määrästä, niin vähän on ollut taas forumkirjoittelu vaisua Uisgen jälkeen. Uudet jäsenet/kirjoittelijat ovatkin todella toivottuja.

Makuprofiilimme yhtyvät pahaiten dronachin kohdalla ja ehkä se laga ja kamalakin vielä taittuvat. Tuota Highland Parkia ihmettelin ettei maistu Huh
Ettei vaan olisi jäänyt muutama vanhempi maistamatta...

Kiitos kiitos. On tosiaan jäänyt nuo vanhemmet HP:t väliin, mutta "syystä". Ei ole tuosta perusrangesta ja muutamista erikoisjulkaisuista löytynyt omaan kitalakeen sopivia, niin en ole raaskinut sitten testailla vanhempiakaan Tongue. HP18 taitaapi olla vanhin ja sekin oli niin kammotava pettymys, etten siitä ole vielä toipunut Cheesy

Pettymyksistä puheenollen. Viime kuukausien karmeimmat viritelmät ovat tainneet olla Ailsa Bay ja Bruikan classic laddie. Tuota Ailsa Bayta on jopa kehuttu, mutta minun nystyrät sanoivat että viemäriin. Bruikan cl ei ollut varsinaisesti huono, mutta jos vertaa vanhaan kymppiin joka oli yksi parhaista ikäluokassaan, oli tuo aika säälittävä yritys. Tutkimattomia ovat makumaailmojen tiet...
Back to top

IP Logged
riqu ruisku
Viisisataa rikki

Reply #36 - 29. Mar 2016 at 22:39

Suleman wrote on 29. Mar 2016 at 08:48:
HP18 taitaapi olla vanhin ja sekin oli niin kammotava pettymys, etten siitä ole vielä toipunut Cheesy

Pettymyksistä puheenollen. Viime kuukausien karmeimmat viritelmät ovat tainneet olla Ailsa Bay ja Bruikan classic laddie. Tuota Ailsa Bayta on jopa kehuttu, mutta minun nystyrät sanoivat että viemäriin.

HP 18yo oli suuri pettymys aikoinaan minullekin. Sittemmin hienoja HP pullotteita on eteen osunut useampiakin (Thor, Dark Origins ja Old Malt Cask sarjan 11yo 50%). Bruikan Laddie on vähän mitäänsanomaton ja tylsä, mutta Ailsa Bay maistuu täällä ihan loistavasti. Nuorta joo, mutta hauskoja makuja sekä omaa persoonaa. Tykkään.

Ainoat puolenvuoden sisällä viemäriin menneet tuotokset ovat olleet Laphroaig PX cask sekä Famous Grouse Tongue
Back to top

IP Logged
Artturi
Viisisataa rikki

Reply #37 - 02. Dec 2016 at 14:48

Ei sviddu! Viimenen jäsen on "päässyt" forumille maaliskuussa. En voi mitenkään uskoa etteikö tulijoita olisi, jos joku olisi heidät tänne päästänyt. Olen sanaton... Undecided
Back to top

IP Logged
Ard-Begbie
Viisisataa rikki

Ylivieska
Reply #38 - 02. Dec 2016 at 17:43

Artturi wrote on 02. Dec 2016 at 14:48:
Ei sviddu! Viimenen jäsen on "päässyt" forumille maaliskuussa. En voi mitenkään uskoa etteikö tulijoita olisi, jos joku olisi heidät tänne päästänyt. Olen sanaton... Undecided

Totta turiset! Onkohan Antti kuollut? Foorumin maksun laittanut toistona verkkopankkiin. Vaikea kuvitella etteikö viskit ja oma foorumi enää pätkääkään kiinnosta...
Back to top

IP Logged
Mushinico
Viisisataa rikki

Pääkaupunkiseutu
Reply #39 - 03. Dec 2016 at 17:52

Ard-Begbie wrote on 02. Dec 2016 at 17:43:

Totta turiset! Onkohan Antti kuollut? Foorumin maksun laittanut toistona verkkopankkiin. Vaikea kuvitella etteikö viskit ja oma foorumi enää pätkääkään kiinnosta...

Ei ole kuollut. Toisaalla sosiaalisissa medioissa on kyllä näkynyt erilaisia päivityksiä, eli henki kyllä pihisee. Jossakin vaiheessa se on vain lopahtanut täysin se mielenkiinto tähän foorumiin. Ei tietty ehkä olisi vaikea sillon tällön hyväksyä porukkaa tänne, mutta se vaatii edes vähäistä mielenkiintoa. Tämä foorumi on ollut jo ajat sitten pienen pienen piirin paikka, ja tuskin enää elpyy. Itse olen jo siirtynyt aika lailla muualle, mitä nyt hyvin harvoin tänne jaksaa mitään jakaa.
Back to top

WWW   IP Logged
Havis
Sata plakkarissa

Reply #40 - 04. Dec 2016 at 08:04

Mushinico wrote on 03. Dec 2016 at 17:52:
...Itse olen jo siirtynyt aika lailla muualle, mitä nyt hyvin harvoin tänne jaksaa mitään jakaa.

Minne? Jonnekin blogisivulle? Kuinka yhden ihmisen kannanottojen lukeminen olisi jotenkin antoisampaa kuin yhteinen foorumi? Ellei sitten kyseessä ole narsismi ja sen ihannointi Wink
Back to top

IP Logged
Mushinico
Viisisataa rikki

Pääkaupunkiseutu
Reply #41 - 04. Dec 2016 at 10:36

Havis wrote on 04. Dec 2016 at 08:04:
...Itse olen jo siirtynyt aika lailla muualle, mitä nyt hyvin harvoin tänne jaksaa mitään jakaa.

Minne? Jonnekin blogisivulle? Kuinka yhden ihmisen kannanottojen lukeminen olisi jotenkin antoisampaa kuin yhteinen foorumi? Ellei sitten kyseessä ole narsismi ja sen ihannointi Wink

Facebookissa jo pelkästään on ryhmiä jotka ovat 100-kertaa aktiivisempia kuin tämä foorumi. Ja kirjoittelijoita on kymmeniä. Ja sitten on esim. Olutoppaan foorumi, joka sekin on kymmeniä kertoja aktiivisempi. Mutta joo turhaa tätä tänne sen enempiä, onhan tämä jo tosiaan nähty.
Back to top

WWW   IP Logged
pere
Viisisataa rikki

Berlin
Reply #42 - 04. Dec 2016 at 11:05

Mushinico wrote on 04. Dec 2016 at 10:36:
Havis wrote on 04. Dec 2016 at 08:04:

Minne? Jonnekin blogisivulle? Kuinka yhden ihmisen kannanottojen lukeminen olisi jotenkin antoisampaa kuin yhteinen foorumi? Ellei sitten kyseessä ole narsismi ja sen ihannointi ;)

Facebookissa jo pelkästään on ryhmiä jotka ovat 100-kertaa aktiivisempia kuin tämä foorumi. Ja kirjoittelijoita on kymmeniä. Ja sitten on esim. Olutoppaan foorumi, joka sekin on kymmeniä kertoja aktiivisempi. Mutta joo turhaa tätä tänne sen enempiä, onhan tämä jo tosiaan nähty.

Jos jossakin on joku toinen avoin foorumi (teknisestä toteutustavasta riippumatta), jolla keskustellaan viskistä suomalaisesta näkökulmasta, niin olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan siitä. Minä en ole onnistunut löytämään mitään muuta web-foorumia, Facebook-ryhmää, IRC-kanavaa tai muuta keskusteluvälinettä, jossa viskistä keskusteltaisiin sen aktiivisemmin, kuin täälläkään.

Kansainvälisiä foorumeita on toki useita, mutta suomalaisia, tätä parempia, en valitettavasti ole onnistunut löytämään.
Back to top

IP Logged
Artturi
Viisisataa rikki

Reply #43 - 04. Dec 2016 at 11:22

Ard-Begbie wrote on 02. Dec 2016 at 17:43:

Ei ole kuollut. Toisaalla sosiaalisissa medioissa on kyllä näkynyt erilaisia päivityksiä, eli henki kyllä pihisee. Jossakin vaiheessa se on vain lopahtanut täysin se mielenkiinto tähän foorumiin. Ei tietty ehkä olisi vaikea sillon tällön hyväksyä porukkaa tänne, mutta se vaatii edes vähäistä mielenkiintoa. Tämä foorumi on ollut jo ajat sitten pienen pienen piirin paikka, ja tuskin enää elpyy. Itse olen jo siirtynyt aika lailla muualle, mitä nyt hyvin harvoin tänne jaksaa mitään jakaa.

HETKINEN... "Tämä foorumi on ollut jo ajat sitten pienen pienen piirin paikka, ja tuskin enää elpyy.."

Ei elvy ei, jos uusia jäseniä päästetään mukaan keskusteluun kerran vuoteen. Ennen viime maaliskuuta oli vähintäänkin yhtä pitkä tauko.

Muistan, että joku kirjoitteli haluavansa jatkaa forumin ylläpitoa, jos se nykyisellään on jäänyt taka-alalle ja muuttunut riippakiveksi. Tuolloin ehdotus ei kelvannut, kelpaisiko se nyt?
Back to top

IP Logged
Toni V
Varttitonnari

Lappeenranta
Reply #44 - 02. Jan 2017 at 11:12

Tämä foorumi on ollut mukava kirjoittelupaikka, mutta jos ylläpitoa ei kiinnosta niin muutosta asiaan pitäisi tulla.

Mieluiten niin että ylläpito päästäisi innokkaita aktiiveja admineiksi, tai sitten se huonompi vaihtoehto että siirrytään muille foorumeille. Jälkimmäiseen - joku voisi kirjoitella mitä muita hyviä foorumeita suomen kielellä löytyisi? FB:stä löytyy kyllä esim SWMS-seuran sivut, mutta FB ei korvaa foorumia.
Back to top

IP Logged
Pages: 1 2 3 4 
Send Topic Print