Welcome, Guest. Please Login
YaBB - Yet another Bulletin Board

HomeHelpSearchLogin  

Pages: 1 2 
Send Topic Print
Forum ongelmat (Read 8947 times)
InkRose
Viisisataa rikki

Kausala
Re: Forum ongelmat
Reply #15 - 12. Apr 2009 at 18:38

Hymiöt ovat uudessa versiossa hyvin tarkkoja ympäristöstään. Ennen hymiötä pitää olla tasan 1 välilyönti, mutta pitää muistaa että hymiönapin painaminen lisää merkin eteen yhden välilyönnin. Preview-toiminto on juuri näissä asioissa näppärä ja tarkistankin aina kun hymiöitä tai bb-koodia viestiin laitan, että se näkyy oikein.
Back to top

Choose a job that you love, and you'll never have to work a day in your life.
- Confucius
InkRose   IP Logged
Cat
Sata plakkarissa

Pääkaupunkiseutu
Reply #16 - 17. Apr 2009 at 20:42

InkRose wrote on 12. Apr 2009 at 18:38:
Hymiöt ovat uudessa versiossa hyvin tarkkoja ympäristöstään. Ennen hymiötä pitää olla tasan 1 välilyönti, mutta pitää muistaa että hymiönapin painaminen lisää merkin eteen yhden välilyönnin. Preview-toiminto on juuri näissä asioissa näppärä ja tarkistankin aina kun hymiöitä tai bb-koodia viestiin laitan, että se näkyy oikein.

Kyllä noita kikkakakkosia on kokeiltu. Alan epäilemään, että nuo hymiöt on allergisia minulle  ;D

Hauskinta tässä onkin, että Preview näytössä hymiöt näkyy ja itse foorumilla ei. Täytyy joskus paremmalla ajalla yrittää selvittää niiden sielunelämää tai lopettaa hymiöiden käyttö kokonaan.

Cat  [smiley=engel017.gif]

PS. nytkin nuo hymiöt näkyi Previewissä.........
Back to top

Rääpäle, MUTTA kasvan vielä isoksi.......
  IP Logged
InkRose
Viisisataa rikki

Kausala
Reply #17 - 17. Apr 2009 at 22:35

testi Grin(yksi välilyönti ennen, eli ei niin kovin selvästi näy väliä edeltävän sanan ja hymiön välissä itse viestissä. Yksittäisen välilyönnin tuosta huomaa maalaamalla tekstiä kursorilla.)  :P(kaksi välilyöntiä ennen) Roll Eyes(yksi)  :-/(kaksi) Smiley(yksi)

Ainakin Preview:ssa minulla näkyvät oikein, minusta näyttää että viestissäsi on 2 väliä ennen hymiöitä, eli olet painanut välilyöntiä ennen hymiön klikkausta. Mikäli siis olet klikkaamalla hymiön lisännyt.
Back to top

Choose a job that you love, and you'll never have to work a day in your life.
- Confucius
InkRose   IP Logged
Cat
Sata plakkarissa

Pääkaupunkiseutu
Reply #18 - 10. May 2009 at 18:00

InkRose wrote on 17. Apr 2009 at 22:35:
Ainakin Preview:ssa minulla näkyvät oikein, minusta näyttää että viestissäsi on 2 väliä ennen hymiöitä, eli olet painanut välilyöntiä ennen hymiön klikkausta. Mikäli siis olet klikkaamalla hymiön lisännyt.

Kiitos koekaniinina olosta Grin

Ehkä hymiöiden ongelma onkin minussa vaikka omasta mielestä olen tehnyt kaikkeni.

Cat Smiley

PS. Nyt näyttää toimivan.....
Back to top

Rääpäle, MUTTA kasvan vielä isoksi.......
  IP Logged
Artturi
Viisisataa rikki

Reply #19 - 02. Dec 2009 at 12:22

Sivun avautuminen ja sisään kirjautuminen on kuluneen viikonlopun sekä alkuviikon aikana pykinyt ja kestänyt poikkeuksellisen kauan. Olen "pyrkinyt" sisään parilta eri koneelta ja samat probleemit.

Onko muilla samoja häiriöitä?
Back to top

Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough...
  IP Logged
Ard-Begbie
Viisisataa rikki

Ylivieska
Reply #20 - 02. Dec 2009 at 16:06

Artturi wrote on 02. Dec 2009 at 12:22:
Sivun avautuminen ja sisään kirjautuminen on kuluneen viikonlopun sekä alkuviikon aikana pykinyt ja kestänyt poikkeuksellisen kauan. Olen "pyrkinyt" sisään parilta eri koneelta ja samat probleemit.

Onko muilla samoja häiriöitä?

Vähän silloin tällöin on hidasta ollut.
Back to top

IP Logged
Whisky
Administrator

Helsinki
Reply #21 - 22. Dec 2009 at 20:41

Palveluntarjoajan päässä näyttää taas (22.12.2009) tietokantoja pyörittelevä kone hieman yskivän. Jos foorumi siis huutelee ilmoitusta "Internal Server Error 500" tms., ei ylläpitäjä ole moiseen syypää.
Back to top

-=Antti "Whisky" Tuurala=-
WWW   IP Logged
Pages: 1 2 
Send Topic Print